Hej mina hjärtan <3

shuu
 
Förlåt mina läsare, Jag har haft en massa och göra faktiskt och idag är det tänkt att jag ska formatera om min datorn, Så att den blir färsk och som ny =D
Så det kommer att ta ett tag innan jag skriver här igen bara så att ni vet.. eftersom det kommer att bli fullt upp med drivrutiner, program, uppdateringar och det som hör till så klart.

Fatta att jag har lyckats tappat bort mitt bankkort, Klumpigt av mig. Dessutom så kan jag inte ta mig någonstans "till banken" Eftersom mitt sl kort tagit slut och jag inte kan fylla på den på nytt.
Idag skulle dom ha spärr vakter så kan inte "planka" en station för att ta mig till banken, Men dom öppnar kl 10 så jag får hoppas att det inte finns spärr vakter då. Måste spärra mitt gamla kort och betala mina räkningar, Är försenad med hyran dessutom så jag lär få en påminnelse som lär kosta 200+ . inte alls kul när man redan har det dåligt ställt. Blää vad livet kan vara tråkigt ibland.

Puss. Yo om du var här och läste så kommentera gärna vad som helst. Piz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida / Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0